Over
Kim van Loon
Na haar opleiding aan de Hoge Hotelschool in Den Haag is dienstverlening de rode draad in haar cv gebleven. Dienstverlening begint bij Verbinden, want Dat Loont. Maar haar dienstverlening staat ook voor:
- Ontmoeten
- Netwerken
- Samenwerken
- Groeien
- Begeleiden
- Service
- Oplossen
- Communicatie
Kim is een verbinder pur sang, zowel in de publieke als in private sector.
In deze beide sectoren heeft Kim veel ervaring met opdrachten over maatschappelijke, economische en sociale vraagstukken. Daarnaast beschikt zij over een commercieel talent, dat zich uit in zeer gedreven en sterk account & relatie management, waarbij eerlijk adviseren en lange termijn visie voor haar voorop staan.
Met deze ruim opgedane ervaring in beide sectoren is Kim in 2015 haar eigen bedrijf begonnen. Kim is in staat om de taal te spreken van zowel de publieke als private sector. Een waardevolle eigenschap, omdat beiden elkaar vaak niet (willen) begrijpen.
Hoe kan de vraag uit de markt aansluiten op de bestaande kaders van de overheid? Maak mogelijk wat onmogelijk lijkt! Hoe kan je op een eerlijke manier commercieel werken? Verplaats je in de klant, zodat je elkaar begrijpt en kan adviseren i.p.v. verkopen. Daar zit voor Kim de uitdaging.
Dit doet zij door mensen, ondernemers, bedrijven, organisaties en gemeenten:
- bij elkaar te brengen
- met ze te praten
- te luisteren
- feedback te geven
- duidelijke kaders te stellen
- samen te werken
- te verbinden
'Nee' kan ook een duidelijk antwoord zijn, indien iets niet mogelijk lijkt te zijn. Dat maakt mensen en organisaties blij en zorgt er voor, dat ze verder kunnen met (andere) plannen!
